Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/clients/67dfc678672aadf188b027e84f25ed83/alfara/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210
El 20 de juliol s’obri el termini per a la sol·licitud de les casetes de festes | Ajuntament d'Alfara del Patriarca
Go to Top

El 20 de juliol s’obri el termini per a la sol·licitud de les casetes de festes

Des del dia 20 de juliol i fins el 7 d’agost, la ciutadania d’Alfara podrà sol·licitar la instal·lació de casetes al recinte de festes.

La sol·licitud haurà de realitzar-se per via telemàtica, mitjançant la presentació d’una instància general a la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfara del Patriarca. A l’apartat “Solicita”, s’haurà d’escriure només “Cassetons 2024”. Junt amb la instància general haurà d’adjuntar-se una declaració responsable emplenada. A continuació s’adjunta el document.

Les casetes podran estar instal·lades des del dia 10 d’agost fins el dia 27. L’activitat a les casetes estarà autoritzada des del dia 14 d’agost fins el 26, a les 5 de la matinada.

A continuació s’adjunta el bando d’alcaldia amb els horaris d’ús i tota la informació detallada sobre el reglament del recinte de festes.

X