Go to Top

Primera asamblea EGM d’Alfara del Patriarca


Dijous passat va tindre lloc la primera assemblea de la recentment constituïda Entitat de Gestió i Modernització (EGM) d’Alfara del Patriarca. S’ha celebrat en l’edifici del Rectorat de la Universitat CEU Cardenal Herrera i s’ha aprovat el pla anual d’actuació i el pressupost per a 2025.

En ella van participar l’alcalde d’Alfara del Patriarca, Jaume Martínez; i la regidora de promoció econòmica, Sonia Rodado. També van formar part Andrés Pastor (president EGM), Àngels Margaix (gerent EGM) i diferents representants de les empreses de EGM.

L’objectiu de l’assemblea és estrényer llaços amb les empreses del municipi, centrant-se en les necessitats que plantegen i podent així afavorir el seu creixement i el desenvolupament del parc industrial.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

X