Alfara del Patriarca anuncia una nova edició dels Pressupostos Participatius.
- Aquesta nova edició pretén prioritzar les necessitats de la ciutadania i convertir-les en una realitat.
- L’iniciatiu compte, un any més, amb el finançament de la Generalitat Valenciana i la Diputació de València.
El consistori continua amb la seua aposta per la participació ciutadana i si implicació en les decisions de la localitat per a fer del govern obert un senyal d’identitat d’aquesta legislatura, per a això estem treballant per a obrir el procés participatiu dels Pressupostos Participatius 2023, sota la denominació “Prioritzem Alfara”.
Està iniciativa compta amb diferents fases a realitzar en les quals es coneixerà l’opinió, s’analitzaran les propostes i es donarà a conéixer quines són les idees més demandades per les veïnes i veïns d’Alfara del Patriarca i així poder executar-les en breu.
Un any més el consistori ha aconseguit el finançament necessari per a poder executar aquest projecte gràcies als fons conjunts de la Diputació de València i la Generalitat Valenciana.
El projecte està coordinat per EQUÀLITAT, participació i igualtat.
En breu donarem tots els detalls.