Go to Top

La campanya del comerç local “de tot i a prop” s’amplia per fomentar les compres de Nadal a la població

La regidoria de Desenvolupament Local de l’ajuntament d’Alfara del Patriarca amplia la campanya de foment del comerç local “de tot i a prop” per a fomentar les compres de Nadal als establiments de la població. Amb els vals entregats en desembre es faran dos sortejos de 150 euros, per tant, hi haurà dos afortunats i el doble de premis.

A més, hui s’ha fet entrega del segon premi de la campanya de promoció del comerç local “de tot i a prop” de 2022, corresponent al mes de novembre. Pedro Escribano ha sigut la persona afortunada, qui ha obtingut vals per valor de 150 euros per ser gastats als establiments de la localitat. Aquest veí va omplir la seua participació en la fruiteria BonSabor.

En aquesta segona edició de l’any se’n van entregar 1.600 paperetes, el que suposa un mínim de despesa en els establiments del municipi de 16.000 euros. “Aquest mes hem duplicat la participació i esperem en Nadal continuar incrementant les compres als establiments de la població”, explica Sonia Rodado, regidora de Desenvolupament Local.

El procediment d’aquesta campanya és el següent: a les persones que facen compres superiors a 10 € en els comerços d’Alfara se’ls entrega una papereta que hauran de depositar en les urnes situades en espais municipals (ajuntament, Espai Jove i poliesportiu). Cada mes s’uneixen tots els cupons i s’extrau una papereta guanyadora, el titular d’aquesta obté 150 € per gastar als establiments de la població adherits a la campanya. Aquesta iniciativa s’inicià en octubre i finalitzarà en juliol de 2023.

Amb aquesta proposta el consistori vol donar visibilitat i recolzar la xarxa comercial d’Alfara del Patriarca.

X