Go to Top

El 20 de juliol s’obri el termini per a la sol·licitud de les casetes de festes

Des del dia 20 de juliol i fins el 7 d’agost, la ciutadania d’Alfara podrà sol·licitar la instal·lació de casetes al recinte de festes.

La sol·licitud haurà de realitzar-se per via telemàtica, mitjançant la presentació d’una instància general a la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfara del Patriarca. A l’apartat “Solicita”, s’haurà d’escriure només “Cassetons 2024”. Junt amb la instància general haurà d’adjuntar-se una declaració responsable emplenada. A continuació s’adjunta el document.

Les casetes podran estar instal·lades des del dia 10 d’agost fins el dia 27. L’activitat a les casetes estarà autoritzada des del dia 14 d’agost fins el 26, a les 5 de la matinada.

A continuació s’adjunta el bando d’alcaldia amb els horaris d’ús i tota la informació detallada sobre el reglament del recinte de festes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

X