Go to Top

Serveis socials tramita les ajudes d’emergència habitacional

La Conselleria d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori ha publicat l’ordre d’ajudes d’emergència habitacional a la qual es poden acollir persones en situació d’emergència social.

L’ajuntament d’Alfara del Patriarca, s’adhereix com a entitat tramitadora per facilitar el procés de sol·licitud d’aquestes ajudes a través del departament de serveis socials generals del consistori.

L’objectiu d’aquesta convocatòria de concessió directa és atendre el pagament del lloguer d’habitatge dirigida a persones o unitats de convivència en situació de vulnerabilitat i amb importants dificultats econòmiques, situacions d’emergència social i risc de pèrdua de l’habitatge.

Entre els requisits generals, els sol·licitants han de residir a la Comunitat Valenciana, ser titulars d’un contracte d’arrendament i que l’habitatge arrendat sigui la residència habitual. A més han de complir els requisits de vulnerabilitat determinats pels ingressos de la unitat de convivència i la renda de lloguer.

L’import de l’ajut permetrà que les rendes de lloguer no suposin un esforç econòmic més gran del 25% dels ingressos.

Per sol·licitar cita prèvia, els interessats poden contactar amb Serveis Socials Generals de l’ajuntament.

Cartel_ajudes_emergencia_habitacional_2019 vcià

BASES REGULADORES

 

X